Az új Hyundai tanulmány érzelmesebb dizájnt követ majd
2 hónappal, 2 héttel, 2 nappal ezelőtt

Az új Hyundai tanulmány érzelmesebb dizájnt követ majd

Érzelmi körítést készít elő a Hyundai az új Le Fil Rouge tanulmány autó után

Újabb koncepció autót jelentett be a Hyundai, amelynek teljes vonalvezetése érzelmi alapon próbálja majd megszólítani a vásárlót. A Le Fil Rouge négyajtós kupé a Genfi Autószalon egyik tündöklő csillaga volt márciusban most pedig megérkezik az utód is.

Az új tanulmány bemutatja, hogy a Hynundai új design témája hogyan értelmezhető egy teljesen új aspektusban. A vezető design tervező, Sang-yup Lee a következőket nyilatkozta:

„Nem akarunk az orosz Matrjoska baba-effektusba belesétálni, egyszerűen nem működik egy olyan márkánál, mint a Hyundai

Hyundai Le Fil Rouge tanulmány autó brand fotón

Van is valami abban, amit Lee mond, hiszen nem sok egymáshoz hasonló Hyundai modell hagyta el eddig sem a gyártósort. És ezek után értelmetlennek tűnő feladat, hogy egy teljesen megegyező kinézettel hozakodjanak elő. Lee a sakk bábúkhoz hasonlította a gyártó által elfogadott design vonal leírását.

„Van király, királyné, püspök és lovag” Mind a négy figura különbözik, de amint egy helyre kerülnek mindenki számára egyértelmű az összetartozás. – „Ez jellemzi a legjobban a design stratégiánkat, a családi kinézet helyett Én csak úgy nevezem „Hyundai-look”

Lee hozzátett még, hogy a Hyundainak muszáj volt stílus és dizájnbeli ugrást végeznie, így jött az új tanulmányautó.

"Az emberek gondolkodnak a Hyundai-ról" – mondta - "Ismeretesek a jó, praktikus autókról és ár-érték arányról, de emellett érzelmi értéket is szeretnénk hozzáadni, mint a minőséget még tovább emelő tényezőt. Ez nagyon fontos a következő lépéseknél." Lee elmondta, hogy a vállalat az 1960-as és 1970-es évek során olasz autókat tanulmányozott, ezek alapján létrehozták az "Érzékien Sportos" tervezési témát, amelyet már alkalmaztak az új Kona, Nexo és Santa Fe modelleken is.

Hyundai Le Fil Rouge tanulmány autó brand fotón

A Sensuous Sportiness - mondta Lee - szintén a Hyundai autók technológiájára és az általuk alapított architektúrára épült. Ebből a célból a Le Fil Rouge koncepciója meglehetősen eltérő arányokat tár fel a jövőbeli Hyundai modellek számára, valamint különböző módokat kínál arra, hogy a belsőterek megőrizhessék a fa felületeket, és a technológiát is egyben.

A közelgő koncepcióról Lee úgy nyilatkozott, hogy ha a Le Fil Rouge a királynő, akkor most érkezik a püspök. Hozzá tette még, hogy 2019-ben az új modellek kialakítását erősen befolyásolja majd ez a tanulmány.

Forrás:

Ajálott cikkek:

Rendelhető autóink

Adatlap

HYUNDAI TUCSON

Évjárat:  

Futott km: 10 km

Motor: 1591 cm³

Teljesítmény: 130 kW

10 730 000 Ft
Adatlap

HYUNDAI TUCSON

Évjárat:  

Futott km: 5 km

Motor: 1591 cm³

Teljesítmény: 130 kW

9 890 000 Ft
Adatlap

HYUNDAI TUCSON

Évjárat:  

Futott km: 25 km

Motor: 1591 cm³

Teljesítmény: 130 kW

10 060 000 Ft
További ajánlatok
2 nappal, 6 órával ezelőtt

Kémfotókon a BMW X7

A BMW új SUV-zászlóshajójáról kerültek elő ismét kémfotók, az X7 a Los Angeles-i Autószalonon debütálhat, gyártása 2019-ben kezdődhet meg

Elolvasom
3 nappal, 11 órával ezelőtt

100 éves a Bentley

A Bentley különleges kiadással ünnepli 100. évfordulóját. A Mulsanne 100 W.O Edition a cég alapítójának, Walter Owen Bentley-nek a tiszteletére készült.

Elolvasom