Állásajánlat!
A Magyar Autókereskedőház Zrt. az alábbi betöltetlen pozícióba keres kollégákat:
- Irodavezető
Új kollégánk feladatai a következők lesznek:
- Teljes körű irodavezetői feladatok ellátása
- Az iroda működésével, irodai beszerzésekkel kapcsolatos ügyek intézése;
- Házipénztár kezelése, banki és hivatali ügyintézés;
- A vezetők napi munkájának támogatása;
- Kapcsolattartás partnercégekkel, megrendeléseik fogadása, azok kezelése;
- Riportok, kimutatások készítése;
- Napi adminisztrációs feladatok ellátása, fordítás, levelezés;
- Elektronikus dokumentum-, és adatbázis kezelés;
- Szerződések, egyéb dokumentumok nyilvántartása, iktatása.
A számunkra ideális pályázó az alábbi tulajdonságokkal és képzettséggel rendelkezik:
- Legalább középfokú végzettség,
- Legalább 3 év releváns szakmai tapasztalat,
- Erős informatikai affinitás, Office programok (Word, Excel) felhasználói szintű ismerete,
- Jó kommunikációs képesség,
- Problémamegoldó képesség, kiváló szervezői képesség, önálló munkavégzés,
- Tárgyalóképes angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt (mivel partnereink egy részével ez a kapcsolattartás nyelve)
- Kreatív gondolkodásmód, csapatjátékos felfogás,
- Megbízhatóság, precizitás.
Ami előnyt jelenthet a pozíció betöltéséhez:
- Irodai ügyviteli rendszer ismerete,
- EKÁER használatában szerzett tapasztalat.
Amit biztosítani tudunk új kollégánknak:
- Kihívásokkal teli, felelős szakmai munkakör,
- Hosszú távú munkalehetőség, alkalmazotti munkaviszony,
- Kiváló csapat, jó hangulat.
Munkavégzés helye:
- XI. kerület, Repülőtéri út 6.
Önéletrajzokat a következő e-mail címre várjuk: [email protected]
- Adatrögzítő és hirdetéskezelő munkatárs:
A számítógépes adatrögzítő és hirdetéskezelő legfontosabb feladata az adatok/hirdetések rögzítése, és ezzel az adminisztrációs, tranzakciós, adatfeldolgozási és egyéb vállalati folyamatok segítése. Ehhez elsősorban számítógépes eszközöket használ.
Feladatai:
Írásos anyagokat rögzít. A kézhez kapott adatforrásokat a számítógépen a megfelelő programcsomagot használva begépeli, az adatokat rögzíti. A rögzített adatokat ellenőrzi. A forrásanyag rögzítése után a berögzített adatokat ellenőrzi, szükség esetén javítja. Frissítéseket és szűréseket végez. A bevitt adatokat szükség esetén frissíti, illetve elvégzi a különböző szűréseket az adatállományokban további adatbázisok létrehozása céljából. Összegyűjti a forrásadatokat. Adatfeldolgozást végez. Annak érdekében, hogy az adatok feldolgozhatók legyenek, az információkat kódolja, és megadott kódok szerint osztályozza.
Fő feladatok:
- Adminisztráció
- Hirdetéskezelés
- Ügyfélszolgálat támogatása adatrögzítési feladatok elvégzésében
Elvárások:
- Középfokú végzettség
- 1-2 éves adminisztratív területen szerzett tapasztalat
- 10 ujjas gépelés
- Felhasználói szintű számítógépes tudás (Word, Excel, Internet)
- alapfokú német/angol nyelvtudás (középfokú nyelvtudás előny, de nem feltétel)
Önéletrajzokat a következő e-mail címre várjuk: [email protected]