Létrehozva: 2019-03-14 11:59:07

Mindössze 9,5 millió forint a legolcsóbb Bugatti!

Szerző: Magyar Autókereskedőház Zrt.

Ráadásul egy elektromos autót adnak ennyiért


Amint azt tudni lehet, a Bugatti 2019-ben ünnepli fennállásának 110. évfordulóját. Ahogyan a La Voiture Noire modellel Jean Bugatti legendás Type 57 SC Atlantic-ja előtt tisztelegtek, úgy szintén a nosztalgia hullámain került felszínre egy másik régi klasszikus. A Type 35 mintájára készült, és a ’30-as években gyártott gyerekeknek szánt játékautónak állítanak emléket ezzel az „autócskával”.

Bugatti Baby II elektromos autó és elődje a 2019-es Genfi Autószalonon

A modern Type 35 stílusú kisautó egy ötszáz darabos limitált szériában készül, mindegyik egyedi sorszámmal ellátva. Az eredetivel ellentétben ebbe nem csak gyerekek férnek be, hiszen a valódi Type 35-ös méretének háromnegyedére zsugorították mindössze, így akár felnőttek is használhatják. Természetesen itt szó sincs négyturbós W16-os motorról 1000 lóerő feletti teljesítménnyel, ezt a modellt egy elektromotor hajtja.

Gyermek üzemmódban 1,3 lóerőt teljesít, mely 20 km/órás maximális tempót engedélyez. Felnőtt állásba kapcsolva azonban 5 lóerőnyi kraft szabadul fel, mellyel akár 45 km/órás sebességre is képes a kis Bugatti. A Baby II névre keresztelt jármű egy még gyorsabb üzemmóddal is rendelkezik, melynek köszönhetően 13 lóerő leadására képes, ráadásul ilyenkor a sebességkorlátozás is megszűnik.

2019-es Bugatti Baby II elektromos autó elölről

Míg a ma kapható Bugatti modellek összkerékhajtással rendelkeznek, addig ez a jópofa járgány hátsókerékhajtású. Kivehető lítium-ion akkumulátor biztosítja az áramellátást, ám a legérdekesebb megoldás a sperrdiffi beszerelése volt. A Baby II fékenergia visszatáplálásra is képes, a francia versenykék mellett pedig további színekben is kérhető.

A játékautót a 2019-es Genfi Autószalonon mutatták be, arra a darabra még nem kerültek fel a fényszórók, ám a gyártó elmondása szerint a későbbiekben lámpákkal együtt készítik őket. A Baby II egyenként 33 ezer euróba (9,5 millió forint) kerül, az embléma pedig ezüstből van rajta. A Bugatti már el is kezdte felvenni a rendeléseket, a gyártás pedig várhatóan 2019 őszén veszi kezdetét. Kíváncsi lennék, hogy nézne ki mondjuk egy Audi R8 vagy egy Ferrari 488 GTB kicsinyített, elektromos variánsa, mely konkurenciát állítana ennek a modellnek.

Forrás:

Ajánlott cikkek: