Létrehozva: 2020-01-08 17:46:39

2020 is tartogat meglepetéseket: Prágában figyeltek fel az új S-osztályra

Szerző: Magyar Autókereskedőház Zrt.

A W223 kódú újonc a Cseh Köztársaság fővárosának utcáin gördült végig


 

A legtöbb autós magazinnak megvan a maga profi szakembere, aki elkészíti a minőségi kémfotókat. Ezután terjednek el a hírek a világhálón arról, hogy tesztelésen kaptak egy még nem bemutatott típust vagy éppen arról, hogy a nyílt utcán látták sertepertélni. A cikkben látható képek arra adnak bizonyítékot, hogy amikor egy hétköznapi gyalogos jókor van jó helyen, akkor bizony előfordul, hogy hamarabb szúrja ki ezeket a kamuflázs gépeket, mint azt a kémfotós tette.

2021 Mercedes-Benz S-osztály matric

Az esetről a Motor1 magazin számolt be, ugyanis a minap e-mailt kaptak egyik lelkes olvasójuktól, amiben a következő generációs Mercedes-Benz S-osztályról szerepeltek fotók. A gépjárművön cseh rendszám díszelgett, a karosszéria és a lámpatestek kialakítását tekintve pedig ez már a gyártásra készenálló változat, nem pedig valamiféle koncepció.

Kissé zavarba ejtő, hogy a Mercedes továbbra is ragaszkodik a teljeskörű álcázáshoz. Olyannyira, hogy még a fogantyúkat is háromszorosan lematricázzák, nehogy fény derüljön valódi mivoltukra. A mozzanat azért is érdekes, mert egy-két gyártó ezzel teljes mértékben szembe megy. A Porsche például általában nem takargatja a pop-out, elektromosan működtetett fogantyúját és a Toyota sem vitte túlzásba a vadonatúj Supra álcázását.

2021 Mercedes-Benz matricázott hátulja

A vaskos álca lényege, hogy az aprócska ráncfelvarrások a Mercedesen minél nehezebben legyenek észrevehetők. A Skoda uralom alatt álló fővárosban minden esetre nem lehet nehéz felfigyelni egy ilyen nem mindennapi jelenségre.

A három szedán, a C-osztály, az E-osztály, valamint az S-osztály a napokban már szinte alig-alig megkülönböztethetők egymástól. Ha éppen olyan szögben állnak, hogy méretük alapján nem lehet pontosan megállapítani, melyik modellről van szó, akkor a dolog komoly fejtörést igényelhet. Nem szabad megfeledkezni az Európába újonnan érkezett A-osztály szedánról sem, ami szintén nagyon hasonló.

Aztán ugye ott van még a Mercedes-Benz CLA és CLS, amelyek régen sokkal különbözőbbek voltak, mára már kevésbé. A lojális vásárlók abban bíznak, a W223 érkezésével megtörik a jég, és egy egészen új korszak köszönt az S-osztály életébe. Ha már új generációról van szó, - márpedig ténylegesen arról van szó, - az elvárások jogosak, a változásnak ideje lenne bekövetkeznie!

A pletykák megoszlanak: az egyik tábor szerint a közelgő S-osztály orra közelebb helyezkedik az aszfalthoz és valamivel szélesebb a jelenlegi verzióénál, a másik tábor azt állítja, hogy az S-osztályból valójában nem készül új generáció, legfeljebb egy faceliften esik majd át. Az élesebb alakot felvett fényszórók, valamint a csomagtartó fedelére is kiterjedő, nagyobb hátsó lámpatestek hozzájárulnak a modell modernebb megjelenéséhez.

Előfordulhat, hogy a fogyasztóknak mindez kevés és ennél valami sokkal számottevőbb változásra, újításra várnak. A kíváncsiskodó és nagyravágyó réteg számára talán a Mercedes-Benz EQS lenne a legmegfelelőbb modell, amely ki tudná elégíteni a vásárlói igényeket. A Vision EQS egyelőre még csak koncepció formájában fogalmazódott meg a vállalaton belül, ám sosem lehet tudni, mi fog kisülni belőle!

2021 Mercedes-Benz S-osztály Prágában

Az EQS lehet a Mercedes új, elektromos zászlóshajója, ám a hangsúly leginkább a hagyományos meghajtással működő S-osztályra helyeződik. A modell az elkövetkező hónapokban hivatalosan is megjelenik, és egy teljesen átalakult beltérrel szolgál majd az ügyfeleknek. A középkonzolt hatalmas kijelző uralja, amely a legtöbb fizikailag működtethető kezelőfelületet váltja fel. Erre tökéletes példa lehet a vadonatúj 8-as Golf vagy a Honda E, amelyek ugyan nem luxusautók, de már azokban is alkalmaznak ilyen korszerű technológiákat a gyártók.

Forrás:

Ajánlott cikkek: